יום שלישי, 17 במרץ 2015

Meir shfia 07.03.15

רושם כללי:
מפה חדשה זה תמיד יותר מאתגר. הפעם הגם הניווט שלי היה לא רע. לא הסכמתי עם כמה החלטות מיפוי, אבל הי, לא מיפיתי אפילו מפה אחת, כך שאין לי זכות להתלונן.
מזג האוויר היה שמשי ויבש. נשבה רוח חזקה ולקאת סוף המסלול (בלגים לתחנות 11-15) העיניים שלי התחילו לדמוע בגלל המשבים החזקים שכמעט הםילו אותי מהרגליים (החסרון בלהיות רזה מדי). בסוף גם גיליתי שנשרפתי בפעם הראשונה השנה. האם זה אומר שהקור כבר לא יחזור? מקווה.

בחירת ציר:
בלג לתחנה 1 התכנון המקורי היה להגיע לשביל ולרוץ עליו עד סוף הגדר ומשם לקחת את התחנה. בפועל מצאתי שביל עזים  לפני השביל ורצתי עליו, מנסה להתרגל לכך שהשטח החצי פתוח מורכב מעצים בודדים ומנסה למצוא את העץ הבודד והמיוחד שלי. 
בלג לתחנה 2 לקחתי אזימוט אל גדר האבנים ובדרך קראתי את שני העצים הבולטים ואת ערמות האבנים. אחרי שהגעתי את גדר הבנים, ירדתי לאורכה עד התחנה.
בלג לתחנה 3 התכנון היה להגיע לגדר של הישוב ולתקוף מהפינה הבולטת. בפועל, בדרך נתקלתי באבא שלי שכבר תקף מפינת הגדר ופשוט הוביל אותי אל התחנה.
בלג לתחנה 8 עשיי את העיקוף של הגדר. אחרי זה לקחתי אזימוט ויצאתי אל גל האבנים ליד הסינגל. רתי על הסינגל (למרות שעל המפה זה נראה רחוק מהאמת) עד הגעתי לקרחת היער עם הסבכים.
לג 9 היה די מיותר. הרבה ריצה על השביל, לאחר מכן מעט בשטח פתוח וירידה עם ו המצוקים עד לתחנה.
הלג לתחנה 10 לא היה קשה, אבל עוד בשטח חשבתי שמשהו כאן לא בסדר. בעקרון רצתי על השטח הפתוח בלי לאבד גובה עד שראיתי את התחנה מאוד גבוה מעלי. ואחרי עלייה תלולה של משהו כמו חמש-שערה מטר הגעתי לתחנה. במפה אפשר לראות כאילו לא הייתי בתחנה כלל. בהנקודה האדומה שבה התמהמעתי (לקחתי את התחנה) היה מסומן מתלול עפר. אני עדיין חושבת שהתחנה לא הייתה במקום.
בלג לתחנה 12 עליתי על ההר ורצתי עד שראיתי את גל האבנים. ממנו פניתי אל התחנה שהייתה מוסתרת בין הסבכים.
בלג לתחנה 14 כבר הייי עייפה ולכן בחרתי ללכת על בטוח ויצאתי אל השביל. ברגע שראיתי את קרחת היער ממזרח, פניתי מהשביל ועל גבול היער מצאתי את התחנה.

הטעויות שלי:
בלג לתחנה 4 עשיתי טעות ברגע שלא השתמשתי בשבילון שהלך ממש עד לואדי. למה לא עשיתי את זה? לא יודעת. בסוף הגעתי לשביל לא מסומן לפני השטח הסבוך והמשכתי לאורכו עד שהגעתי לצומת השבילים. שם ירדתי אל הואדי (דרך סרפדים בגובה המותן).



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה