יום שישי, 13 בינואר 2017

Tsipori 07.01.17

רושם כללי:
אני זוכרת את המפה הזאת מאלפות ישראל מלפני כמה שנים. יער מהיר, המפה מספיק מדוייקת ומסלול מעניין עשו את שלהם.
אמנתם על התחנה הראשונה בחרתי בשביל הלא נכון, אבל הצלחתי להתאפס בעזרת נווט נחמד והמשכתי את המסלול ללא תקלות מיוחדות.
בתחרות הזאת התאמנתי במיוחד על בחירת ציר אופטימאלית תוך כדי מהירות (סמלוץ של תחרות ליגה).

ניתוח ציר:
כפי שהזכרתי, לתחנה 1 בחרתי בשביל הלא נכון. שמתי לב שהוא קצת לא ברור, אבל האשמתי בהכל את הגשם. אחרי שהוא נעלם, מצאתי את עצמי יורדת למטה ותופשת שביל אחר אחרי שהגעתי לעץ גדול עם התחנה, התחלתי לחשוד. המרחק שעברתי היה בערך המרחק שצריך להיות לתחנה והשטח לא תואם את המפה. למזלי היה שם נווט שיכולתי לשאות אותו איפה התחנה שלו. משם כבר היה ממש קל.
תחנה 2 מעיקול בשביל לאורך הסבך.
הלג לתחנה 3 מאוד פשוט. נכנסתי לעיר, עברתי בצומת, העתי לואדי וגדרות אבנים ובגדה הדרומית ירדתי עד לסבכים והמצוקים.
הלג ל-4 צומת, ריצה לאורך גבול הצמחייה.
בלג ל-5 בחרתי בשביל, כי זה היה הכי פשוט.
תחנה 6 תקפתי דרך פינת גדר.
לתחנה 7 רציתי לרוץ בשביל, אבל יצאתי כמה מטרים דרומית לווכבר המשכתי לרוץ בשטח.
תחנה 8 יציאה אל השביל ותקיפה מהמצוק.
תחנות 9 ו-10 שוב מהשביל.
בלג ל-11 עשיתי טעות בתכנון. שוב יצאתי אל השביל והמשכתי עד לתחנה 5. עדיף היה לחתוך דרך היערצפונה לשביל הנעלם ואז בצומת שוב ישר צפונה עד לגדר שלאורכה אפשר לרוץ עד לשטח החצי פתוח ודרכו לתחנה
הלג ל-13 הסתבר קשה להרבה נווטים. דווקא אצלי הוא עבר חלק. רצתי לאורך הגדר, על השלוחה עם האבנים ואז השארתי משמאל את הקיפה שאחרי השביל. נכון שראיתי משהו דומה למצוק קצת לפני המצוק המקורי, אבל אל הייתה שם תחנה ולכן המשכתי.
בלג ל-14 יציאה אל השביל, ריצה עד לצומת. עד למצוק ואז דרך היער עד לשטח חצי פתוח. משם מזרחה אל התחנה.

מסקנות:
עדיין חסר כושר.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה