יום שלישי, 14 במרץ 2017

Ben Shemen West 25.02.17

רושם כללי:
זאת הייתה מפה חדשה של ממפה שאף פעם לא רצתי על המפות שלו. ממבט ראשון נראה שצויירה עם צבעי שמן בטכניקה מוזרה של כתמים. די קשה לקריאה, אבל זאת לא הסיבה שבגללה הניווט שלי היה לא טוב. אין באמת סיבה מיוחדת. אולי פשוט יום כזה.
למרות שהמסלות היה מאוד ארוך, הוא לא היה קשה לריצה. היום גם מספיק שבילים (מסומנים ולא מסומנים) שהיה ניתן להשתמש בהם. מי שלא השתמש בשבילים, פשוט הפסיד.

ניתוח ציר:

בלג לתחנה 1 רצתי על שבילים וא תקפתי מהעיקול. למרות שהגעתי לקרחת היער שמקיפה את היער הלבן וידעתי שאני צריכה לעלות כדי לראות את המצוקים, משום מה לא הצלחתי לעשות זאת. אולי לא הצלחתי לקרוא את השטח כמו שצריך. עשיתי טעות ורצתי רחוק מדי.
בלג לתחנה 3 רצתי על השביל, אפילו שתקפתי מהשביל, עדיין לא בצלחתי לאתר את הסלע שעליו היא הייתה אמורה להיות. הוא לא בלט כלל בשטח הסלעי. נתקלתי בתחנה לגמרי במקרה.
את 4 תקפתי מהשטח הפתוח וכיוויתי להגיע למצוקים שיוצרים את העיגול השחור מדרום לתחנה. לא הגעתי לשם. הגעתי לתחנה במקום.
בלג ל-5 תקפתי מהשביל, אבל רצתי רחוק מדי מהשדה ולא ראיי אותו. הרגשתי שאני מתרחקת מדי וחתכתי אל השדה. התאפסתי עליו וחזרתי אל התחנה.
בלג ל-6 בחרתי לרוץ מהצד המערבי על השביל ואז לחתוך דרך הסינגל ולרוץ דרך גבול היער. האופצייה השנייה וכנראה לא פחות טובה הייתה לרוץ דרך השביל לש להכיפה ממזרח. נכון שהיה שם טיפוס, אבל הדרך האת קצרה יותר ונקודת תקיפה מהשביל ממש קרובה. היה אפשר גם לרוץ את כל הדרך על השביל ממערב ואז לתקוף את התחנה מהשביל אחרי עלייה קצרה.
בלג ל-8 עשיתי טעות בבחירת ציר. רצתי על השביל הדרומי ואז חתכתי דרך השטח אחרי העלייה (טעות נוספת) ואז השתלבתי בסינגל. עדיף היה לרוץ דרך הכיפה. נכון שהיו שם יותר קווי גובה, אבל זאת הדרך הכי קצרה.
הלג ל-9 ממש קל. הסבך עצר אותי.
בלג ל-10 תקפתי דרך הסינגל הקטן.
בלג ל-11 בחרתי לפנות בשביל מוקדם יותר בגלל חסכון בקווי הגובה, אבל ירדת דרומה מוקדם מדי בשטח סבוך ממה שתכננתי.
בלג ל-12 מצאתי אותו בטעות ברך הסינגל.
בלג ל-13 עשיתי טעות. הייתי צריכה לצאת אל השביל ולתקוף ממנו. בסופו של דבר, אחרי הרבה זמן מבוזבז ירדתי לשביל ועשיתי את מה שהייתי צריכה לעשות מלכתחילה.
בלג ל-14 היה ניתן לרוץ ממערב מבלי לעלות, אבל זה עיקוף גדול מדי ולכן בחרתי לרוץ דרך הכיפה. תקיפה מתחנת המים.
את תחנה 15 תקפתי דרך העיקול בשביל, אבל סטיתי מעט. אחרי ששמתי לב לשביל משמאלי, הבנתי את הטעות ותיקנתי.
בלג ל-16 עשיתי טעות ומשום מה במקום ללכת ישר לתחנה ולפי אזימוט, נסחפתי מערבה. כשיצאתי את השביל, הבנתי את הטעות שלי ותיקנתי.
עד לתחנה 17 רצתי על סינגלים לא מסומנים.

מסקנות:
להשתמש בשבילים במידת האפשר(תחנה 13).



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה