יום ראשון, 6 באוגוסט 2017

Kadima Zoran 17.06.17

רושם כללי:
ספרינט של קיץ. אין הבה מה להוסיף. חם. ארוך. מתסכל במספר מקומות.
הייתה לי אכזבה במתחנה 13 מציור המפה. החירת הציר שלי הסתמכה על המפה, אבל המפה לא תארה בצורה מדוייקת את מה שקורה בשטח ולכן התכנון שלי גרם לי לרוץ בציר לא אופטימאלי, כאשר מי שלא תכנן או הכיר את המקום, רץ בנתיב קצר יותר. לכן האכזבה.
פרט לזה בספרינט היו הרבה לגים שהצריכו תכנון מראש לבחירת הציר האופטימאלי. לדעתי זה היה אחד המסלולים שתוכננו בצורה טובה מאוד.

ניתוח ציר:
הניווט האמיתי התחיל רק בלג לתחנה 5. הלג לא היה קשה, אבל בגלל האורך שלו, הצריך תכנון מראש. יצאתי מתחנה 4 לכיוון צפון ומיד פניתי צפון-מערבה. הגעתי לצומת ופניתי עוד יותר מערבה דרך הרחוב עד למגרשים. שם עברתי דרך גן המשחקים ונכנסתי לרחוב שמתחיל בקרבת תחנה 12. משם הדרך כבר קלה.
בלג ל-6 רצתי ממערב, כי שם מספר הבניינים קטן יותר ועל כן המרחק של הלג קצר יותר.
בלג ל-7 הייתה מלכודת קלאסית לתפוש נווטים שלא מתכננים מראש. ברור שהיה צריך ללעקוף מדרום, אבל במו עיניי ראיתי נווטת נופלת בפח וממשיכה ישר.
בלג ל-9 שוב היה צורך בתכנון מראש ולעקוף את כל השכונה מצפון (על גבול המפה).
בלג לתחנה 11 הייתה אכזבה, כי רציתי לרוץ דרך השביל בין הסבכים שיורד דרומה, אבל הוא היה כ"כ סבוך, שלא אזרתי אומץ כדי לעבור בו וחזרתי על עקבותי.
הלג לתחנה 13 היה מאכזב. אם המפה הייתה מדוייקת, התכנון שלי היה אופטימאלי: ריצה צהצד המערבי בקרבת תחנה 9, לעקוף את הבניין מצפון ולתקוף את התחנה מהפתח הצפוני. כך עשיתי. אבל כשהגעתי לתחנה, גיליתי שיש שם מדרגות שמוביות מחוץ לסמטה הצרה ממש בקרבת התחנה ואנשי נכנסים משם. כלומר, הם רצו ממזרח בדרך הקצרה שלא סומנה על המפה.
הלג ל-14 שוב הצריך מעט תכנון שנעשה תוך כדי התקדמות.
את תחנה 15 תקפתי מדרום.
בלג ל-16 שוב יכלו לתפוש את מי שלא מתכנן מראש.
בלג ל-17 העדפתי לרוץ דרך התחנה 13 והצפון הכי רחוק של המפה (שוב תכנון מראש). ואז ירדתי במדרגות (קצת קשות לאבחון במפה) וחזרתי מאט אחורה אל התחנה.
בלג מ-19 לסיום יש סימון מקווקו של המסלול סביב ברחבה שבו צריכים לרוץ, אבל אף אחד מהמסימים לא שם על זה. מעניין למה...

מסקנות:
אין מה לעשות עם מפה לא מדוייקת - הרי "כולם נמצאים בתנאים שווים".



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה