יום שני, 21 באוגוסט 2017

Sarona 19.08.17

רושם כללי:
שרונה זאת מפת ספרינט נחמדה שכבר יצא לי לרוץ עליה. זאת לא מפה קשה, לכן כדי לאתגר את עצמי עשיתי ניווט זיכרון. אחרי כל תחנה לקחתי כמה שניות כדי ללמוד את הציר לתחנה הבאה ואז המשכתי לפי זיכרון. רק כשהייתי מסתבכת, הייתי חוזרת אל המפה. זה יצא אימון נחמד שלא יזיק לעשות אותו ביער. האימון היה קצת יותר מאתגר מכיוון שלא היו מנסרות בנקודת ציון, אלא סרט צהוב.
היו שני מסלולים על אותה המפה ולפי הזמנים עשיתי אותו פחות או יותר באותו הזמן.
המסלולים עם ה-GPS לא יצאו משהו, כי השעון שלי כבר בימיו האחרונים, אבל זה מה יש.

ניתוח ציר:
מסלול ימין:
בלג לתחנה 5 עברתי מעל גדר עבירה (וידאתי שהיא אכן עבירה).
בלג ל-6 רציתי לרוץ דרומה עד לבניינים ואז לפנות מזרחה, אבל יצא שרצתי בדרך קיצור בדרך הסימתאות.
לתחנה 8 היו שני נתיבים (ממזרח וממערב) ממזרח היה אפשר לקראו פחות מפה וממערב קצר יותר. העדפתי לרוץ ממערב למרות שהייתי צריכה לזכור את הנתיב הקשה.
בלג ל-9 בחרתי לרוץ ממזרח וכנראה שזאת הייתה בחירת ציר פחות טובה.
בלג ל-12 התכנון מראש הציל אותי לטעות בתכנון. רצתי ממזרח, כי זה המסלול הקצר יותר, למרות שמי שלא מתכנן מראש, ליבחין בכך.
הלג לתחנה 15 היה אמור להיות אחד הקשים לתכנון מראש. אבל החלטתי לרוץ ישר מערבה עד לשביל הכניסה למתחם (אותו הכרתי) ומשם לפנות אל העץ.

מסלול שמאל:
הלג לתחנה 1 היה ארוך ומתסכל. בסוף הלג, אחרי שעליתי במדרגות, הבנתי שלא שמתי לב איפה בדיוק נמצאת הנקודה. לכן הייתי צריכה להסתכל במפה.
הלג ל-8 היה קשה לזכור. אבל איכשהו הסתדרתי.
בלג ל-9 ראיתי נווטים שחוצים את הסבך (שהיה אמור להיות אסור למעבר), אבל הי, מה אני יכול לעשות.
בלג ל-11 כנראה הייתי עייפה. התכנון היה לצאת אל השביל הראשי ולרוץ עליו עד לגן המשחקים. בפועל אכן יצאתי אלי, אבל חשבתי שעברתי אותו. רצתי קצת לאורכו וכבר רציתי לתקן מערבה כשראיתי את הרחבה שממנה יצאתי והבנתי שאין מה לתקן ושצתי כמו שצריך.
תחנה 13 הייתה ממוקמת ממש קרוב לתחנה 11 ממספול הקודם.
תחנה 14 הייתי לפי אסטרטגיה של תחנה 15 ממסלול הקודם.

מסקנות:
לאט לאט אני חוזרת לכושר. כנראה לאט מדי.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה