יום שישי, 27 באוקטובר 2017

Ya`ar Balfour 06.10.17

רושם כללי:
בגלל העדפה אישית, ניווטי אחר הצהריים זה לא הקטע שלי. זינקתי בשעה הכי מאוחרת שהזינוק מאפשר (כדי להימנע משעות החום). וכבר אחרי חמישים דקות של מסלול אני רואה את הרכב של המאדרגנים שתחילים לאסוף תחנות. אם הזינוק האחרות היה ב-16:30. לא הגיוני ששעת גג למסלולים תהיה חמש ועשרים (במיוחד שבדבר המתכנן רשום ששעת גג היא שש).
פרט לזה, זכרתי את חלק מהשטח כשטח של תחרות ארצית של השנה שעברה (או לפני שנתיים... מי זוכר). חלק מהמסלול היה לא נעים. חלק מהלגים הצריכו ירידה תלולה חסרת משמעות וחלק סתם עלייה מתישה אל התחנה כדי שבלג הבא לרדת את כל קווי הגובה שצברת.
המפה התחלקה לשתי מפות. מסלול לשם ומסלול חזרה. רוב התחנות היו זהות בשני חלקי המסלול. חבל שזה לא צויין מראש, כי בהתחלה זה בלבל אותי.

ניתוח ציר:
מפה 1:
בלג לתחנה 1 - תחילת מסלול לא במשולש. נתקעתי בגדר תיל וזה איפס אותי וחזרתי לשביל מצפון.
לג לתחנה 3 לאורך גבול היער.
בלג ל-5 תקיפה מפניית השביל והעץ.
בלג ל-6 חשוב לזכור שיש מעבר בגדר (אבל את זה זכרתי מתחרות הליגה).
בלג ל-7 בתחנה על העץ הבודד אחרי הפנייה בלבלה אותי. ואחזי זה לא הצלחתי לקרוא את המצוקים (התאמה של השטח למפה לא ממש הצליח).  בזבזתי זמן.
בלג ל-8 ריצה אל הקיפה.
בלג ל-9 דרך הואדי.
תחנה 10 הייתה מעצבנת - לעלות רק כדי לרדת. למה? תקיפה מקצה מצוק שליד השביל שמתחת.

מפה 2:
הלג ל-2 לא היה קשה, אבל המצוק שמצוייר, לא נראה מהשביל שלאורכו רצתי. הרכב של אוספי התחנות קצת בלבל אותי. גם הם לא מיד מצאו את המצוק והתחנה.
בלג ל-3 דרך הכיפה השביל והעצים בלטו מאוד.
בלג ל-6 החלטתי לרוץ על השביל ולכן חזרתי קצת אחורה כדי לעבור את הגדר.
בלג ל-7 כנראה עשיתי טעות שהלכתי על קו הגובה. יכול ליהות שדרך השביל הדרומי היה יכול להיות יותר מהיר, אבל לא רציתי לאבד גובה.

מסקנות:
להתאפס לפני שמתחילים את המסלול.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה