יום רביעי, 22 בנובמבר 2017

Beit Zera 11.11.17

רושם כללי:
ספרינט זה לא הצד החזק שלי. אני פשוט לא מספיק מהירה בשביל זה. והתחרות הזאת לא הייתה יוצאת דופן.
הניווט הלך לי די חלק. פרט לטעות אושתיים בבחירת ציר, הלך די חלק. החלק הפחות מעים הוא כשאתה יודע לאן לרוץ ולא יכול לרוץ לשם במהירות שאתה רוצה.

ניתוח ציר:
הלג לתחנה ה-1 הוא תמיד הכרות עם המפה, לכן אני מתפלא שעשיתי אותו טוב מהממוצע. הייתה עוד אופציה לתקוף ממזרח, אבל שם הלג ארוך יותר.
בלג ל-2 הייתי צריכה לרוץ ישר דרך השטח והיער, אבל עוד לא התאפסתי על המפה, לכן חזרתי אל השביל שאותו כבר הכרתי ותקפתי משם.
בלג ל-4 רצתי בנתיב לא רע, אבל הייתה עוד אופצה, להמשיך על השביל הארוך עד הסוף לקרבת תחנה 7 ומשם לחתוך דרך השטח של הואדי. לא ראיתי את האופציה הזאת בזמנו.
בלג ל-7 קייתות שתי אופצות יחסית שקולות. אבל האופציה הצפונית נראתה לי יותר קצרה וגם יותר נוחה בגלל השביל המוצק.
בלג לתחנה 8 הייתה טועת מביכה. לא הצלחתי לראות את המדרגות המובילות את המצבה. לא עליתי על הרמפה כדי לא להיפסל ועדיתי עיקוף לא יעיל סביבה. בסוף ראיתי את המדרגות, אבל הזמן עבר חלף לו...
בלג ל-10 שוב התקלה של סבך בלתי עביר לאחר הרחבה.
בלג ל-11 היה לי יותר מזל משכל. תכננתי לצאת אל צומת T בקרבת הקו הסגול. בסוף יצאתי לצומת אחרת, מזרחה יותר, דבר שאפשר תקיפה יותר נוחה של התחנה.
בלג ל-12 בחרתי בנתיב הקל, אבל ארוך מדי. בתחילת הלג יכולתי לחתוך דרך השטח הפתוח ורק אז לצאת את השביל העוקף יישוב. לאחר מכן הייתי יכולה לחתוך דרך תחנה 1 ולהמשיך ישר מערבה אל התחנה.
בלג ל-19 היו שתי אופצית די שקולות. השביל מדרום נראה לי יותר מזמין, אז בחרתי בו. התחנה עצמה לא הייתה במקום, אבל מי בכלל שם לב לפרט שולי זה.
בלג ל-20 רציתי לצאת מ-19 איפה שעובר ה-X של הקווים הסגולים, אבל הציור של המפה לא ברור שם בגלל אותם קיים סגולים, לכן בחרתי לא להתכן ורצתי מסביב לבניין.

מסקנות:
צריך לפתח מהירות. איכשהו...



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה