יום שישי, 3 בנובמבר 2017

Nahshonim South 20.10.17

רושם כללי:
שוב ריצת אחר הצהריים. כבר אמרתי שאני לא מתה עליהן. הקיבה שלי עדיין עסוקה בארוחת הצהריים שלי וזה לא כיף לרוץ כשבא לך שנ"צ. חוץ מזה, השטח מוכר  משליחים של העונות הקודמות, אבל זה לא מנע ממני לעשות טעויות.

ניתוח ציר:
הלג לתחנה 1 היה קל. ריצה על שביל ותקפה מהעץ הבודד והשטח הפתוח. ניתן היה גם לרדת אל הסינגל ולתקוף מקו גובה.
בלג לתחנה 2 כדי לחסוך ריצה על משטח סלעי עליתי לשביל. תקפתי מעצים המיוחדים והשטח הפתוח.
תחנה 3 בחרתי לרוץ על השביל ולתקוף ממשטח הסלע.
בלג לתחנה 5 התבלבלתי בשביל שיצאתי אליו, אבל התאפסתי כשהצפנתי את המפה. רצתי אל הסינגל ואז על השביל עד לצומת ואחרי זה העיקול. משם לאורך קצה היער הברור ובסופו אל התחנה.
בלג ל-6 ירדתי את כל הדרך עד לשביל. ממנו היה קל לראות את הסלעים עם התחנה.
בלג ל-7 היה אפשר לעלות לשביל שמדרום בקצה המפה ולתקוף משם. אני בחרתי לרוץ על קו הגובה. יצאתי לסינגל בקרבת התחנה והמצוק ליד הסינגל שימש לי נקודת תקיפה.
בלג ל-8 שוב על קו הגובה. התחלתי לרדת מהמצוקים מאוחר מדי וכמעט פספסתי את התחנה. ראיתי אותה גבוה מעלי.
9 תקיפה מהכיפה.
בלג ל-11 היו שתי אופציות עיקריות מצפון ומדרום לקיפה על שבילים. בחרתי את הדרך מצפון בגלל שתי סיבות: פחות קווי גובה והשביל מביא אותך לקרבת התחנה.
בלג ל-13 פספסתי את מתלול העפר למרות שרצתי לכיוון התחנה באזימוט, מתלול אפר מדרום משך את תשומת ליבי יותר ורצתי אליו. התאפסתי בזכות הסינגל שמאחוריו.

מסקנות:
אימוני פארטלק עוזרים לשפר את מהירות הריצה... מסתבר...
שוב טעויות גדולות בסוף המסלול.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה