יום ראשון, 4 בפברואר 2018

Heftziba 19.01.18

רושם כללי:
אפשר להגיד שהספקתי לעשות את הניווט בין גשם אחד למשנהו ויצאתי יבשה. זה החלק הטוב. גם המפה והמסלול היו נחמדים. מה שפחות אהבתי הוא, שלקח לי זמן רב להיכנס לשטח. עד תחנה 6 לא באמת ידעתי מה אני עושה. דבר שני שהפריע לי הוא החבאת הפיניש. אמנם הוא היה במקום וקצת איבדתי ריכוז בסוף המסלול. לא הפריעה גם העובדה שלא היה משפך סיום. למרות שב"אליפות" אונברסיטאות היה אפשר לצפות לארגון יותר מרשים. אבל להחביא את התחנה מאחורי עץ בלי סיבה מוצדקת... טכנית הכל היה לפי הכללים. אבל היה אפשר להיות יותר נחמדים. זה עוד לא הרג אף אחד.

ניתוח ציר:
בלג לתחנה ה-1 בחרתי ללכת על בטוח ורצתי על השביל. משם לאורך הואדי עד לשלוחה והסבך.
בלג ל-2 השארתי את השקע ממערב לי, אבל כמעט לקחתי מזרחית מדי.
בלג ל-3 לקחתי כיוון כללי ורצתי לאורך הקיפות. משם דרום מזרחה אל התחנה ונפלתי עליה לגמרי במקרה.
בלג ל-4 פספסתי את המעבר בין הסבכים למרות שאיתרתי את הקיפה הסמוכה הבולטת.
בלג לתחנה 5 רצתי דרך היער ואז על השביל. חתכתי דרך הסבכים וכמעט הסתבכתי. למזלי היער שמערבית לתחנה איפס אותי.
בלג ל-6 ספרתי את הסבכים לאחר שירדתי מהשביל בקרבת 12.
בלג ל-7 בחרתי לתקוף מהסבכים הדרומיים
בדרך ל-8 שוב בסתמכתי על לסבכים.
בלג ל-9 לאורך הסבכים ואז הכיפה.
בלג ל-11 עשיתי טעות וכמעט רצתי ל-14, כי בחרתי לצאת אל השביל מדרום. לאחר מכן תיקנתי דרך השטח בקרבת תחנה 7.
בלג ל-15 שוב התסלבלתי. עברתי בקרבת תחנה 10. ומשם חשבתי להגיע ישר לתחנה, אבל זה לא קרה. איבדתי זמן בנסיון לברור את הסבכים ולהבין איפה אני בדיוק.
בלג ל-6 לא הצלחתי למצוא את המעבר בסבך בקרבת התחנה ועשיתי סיבוב די רציני.
בלג ל-17 טעות בתכנון. לא הייתי צריכה לעלות כ"כ הרבה קווי גובה סתם.
בלג ל-19 שוב טעות בסבך. כנראה העייפות.
בלאג לסיום טעות בקריאה מפה, הסתמכות על כך שאראה את הסיום מרחוק. בעיה שלי תכלס.

מסקנות:
כבר מספר פעמים בחודש הארון אני תופשת את עצמי מאבדת ריכוז בסוף המסלול ומשלמת על זה ביוקר. צריך לקחת את עצמי בידיים ולהיות מרוכזת עד לרגע בו תחנת הסיום עוצרת את הזמן.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה