יום שני, 5 במרץ 2018

Sataf 23.02.18

רושם כללי:
מזג האוור היה טוב יותר מהתחזית וזה אומר שלא היה גשם. המסלול הקצר יחסית תאם את הכושר שלי ואפילו הטיפוס הגדול יחסית, לא מנע ממני לרוץ. הניווט הלך טוב מהרגיל ועשיתי רק טעות קטנה לקראת סוף המסלול (אני מאשימה את העייפות). בעקרון אני עדיין מאשימה את הכושר בכך שלא הצלחתי לרוץ מהר יותר.

ניתוח ציר:
הלג לתחנה ה-1 היה אחד המאתגרים שהרבה נווטים נפלו בו. גם אני לא עשיתי אותו חלק. אחרי הצומת ירדתי אל השטח ורצתי לאורך הטראסה. לאחר מכן המשכתי מערבה אל גדר האבנים. אחרי שחלפתי אותה המשכתי עוד מערבה, אבל נסחפתי למטה (בגלל תנאי שטח). הגעתי לגדר ועליתי לאורכה. בדיעבד הייתי צריכה לתקוף מלמעלה, כי השטח שם הרבה יותר נוח לריצה.
בלג ל-2 עברתי דרך החורבה שבדרך.
בלג ל-3 חציתי שביל וירדתי אל השביל השני. המשכתי לאורכו צפונה וחתכתי בקרבת העצים הבודדים. רצתי לאורך הטראסה וחתכתי למטהלצורה האופפינית של הטרסה בה יהיתה התחנה.
בלג ל-4 היו מספר נווטים שטעו והלכו ל-5 במקום. המשכתי לאורך הטראסה עד העץ הבודד ומשם ירדתי אל המצוק.
בלג ל-5 עליתי בשלוחה ואחרי משטח הסלע ראיתי את השקע.
בלג ל-6 הבנתי שאני לא בכושר בכלל. רצתי על השביל ונכנסתי לשטח מצומת שבילים. רצתי בחלק העליון של ההר. ראיתי את המיקום של התחנה הראשונה. המשכתי עד לעצים הבודדים וחתכתי למטה.
בלג ל-7 ירדתי אל השביל. רצתי לאורכו ואז לאורך הטראסה ואז לאורך גדר האבנים עד לתחנה.
הלג לתחנה 8 הצריך קריאה יותר מפורטת של המפה הקלתי על עצמי ורצתי לאורך גדרות האבנים ראיתי את הסבך ליד התחנה וזה הקל עלי למצוא אותה.
בלג ל-9 ירדתי אל השביל. זהיתי את הטראסה המעגלת ורצתי מתחתיה. בדעבד אני מבינה שהיית צריכה לצאת את השביל מוקדם יותר (בלי לאבד גובה). זה היה חוסך לי את המעבר האיטי דרך השטח.
בלג ל-12 הבנתי שאני צריכה להתחיל לעולת כמה שיותר מוקדם, כדי לא לטפס על ארבע. רצתי לאורך המצוקים. זהיתי את הסלע בין המצוקים וזה איפס אותי. אחרי שהמצוק נגמר, עליתי דרך הטראסה. והמשכתי אל התחנה.
בלג ל-13 הטריק היה פשוט לרוץ על קו הגובה ואז מגיעים לתחנה. הבעיה שלי הייתה שחשבתי שהמספר של לתחנה 12 שסימנתי לפני שנייה היה לא המספר שלי והתעקבתי בערך 20-30 שניות לאפס את עצמי. בנתיים ארבעה נווטים עקפו אותי. לא נורא. תפשתי אותם ב-13, כי הם התקדמו בזהירות יתרה.
בלג ל-14 המשכתי לאורך קו הגובה ועליתי טראסה אחת. קראתי את גדר האבנים המאונכת לטראסות והמשכתי עד לתחנה.
בלג ל-15 הייתי כ"כ עייפה שלא באת קראתי את השטח. פשוט ידעתי שאני צריכה לצאת אל היער הפתוח ושם בשלוחה תהיה תחנה. יצאתי אל היער וראיתי מולי תחנה. רצתי אליה למרות שתאור התחנה היה לא נכון (ערוץ). לפי המספר הבנתי שזאת לא התחנה שלי ואחרי מבט אחד בשטח ראיתי את התחנה שלי. רצתי אליה.

מסקנות:
כושר, כבר אמרתי?
עדיין יש פאשלות לקראת סוף המסלול. אני מקווה שכושר יפתור גם את זה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה