יום ראשון, 20 במאי 2018

מחנה אימונים פסח יום 1 (05.04.18)

רושם כללי:
סוף סוף ארגנו לנו מחנה אימונים ולא צריך לנסוע לחו"ל כדי להשתפר בניווט.
קודם כל הייתי רוצה להודות לכל המארגנים ולהגיד תודה מיוחדת לאסף ואיתי על ארגון המסלולים.
הכל הלתחיל אחרי התחרות בכדורי. בשעה אחת בצהריים עשינו ניווט ביער בית קשת. האימון היה אמור להתמקד בזיהוי פרטי נוף בולטים שיעזרו במציאת התחנה. האמת, הצלחתי במשימה באופן חלקי ביותר. עשיתי את המסלול בהליכה, כי נתפש לי הגב אחרי ניווט בוקר בכדורי, ועדיין ברוב הלגים לא הצלחתי למצוא פריטים שאחשיב אותם לבולטים.
לאחר מכן עשינו הפסקת צהריים (כל אחד במקומו שלו) והתכנסנו לספרינט בכרמיאל. היו ארבעה מסלולים והמטרה לעשות את כולם מהר. קריאה מהירה של המפה. לפחות זה מה שנראה לי. הגב כבר פחות כאב לי ולמרות שהייתי עייפה אחרי תחרות ואימון של לפני הצהריים, ממש נהנייתי לרוץ בפארק היפה הזה. מה שמייחד אותו מפארקים טיפוסיים זאת כמות קווי הגובה שיש בו, דבר שמוסיף שיקול לתכנון הלג.
לאחר מכן נסענו להתרחץ ולאכל. בערב הייתה פעילות חברתית שנשארתי לחלק ממנה, ואז פרשתי. זה היה יום מעייף.

ניתוח ציר בית קשת:
הלג לתחנה ה-1 היה קצר מדי בשביל להיכנס למפה.
בלג ל-2 תפשתי את השביל וקצה השדה. לאחר מכן את הסבך.
בלג ל-3 ואדי, שביל, קצה שטח פתוח.
בלג ל-6 קצה שדה
בלג ל-8 תפשתי את הבורות במזרח, אבל כנראה שזאת לא הייתה כוונת המשורר.
בלג ל-9 - שביל.
בלג ל-11 פנייה בשביל, אבל השטח השתנה כ"כ שהכל היה סבוך ולכן התברברתי קצת.
בלג ל-13 שביל עם קרחת, לאחר מכן שביל וסלע. עיקוף של הסרפדים. קצה שדה עזר קצת. בתחרות הייתי רצה את הלג הזה בשביל.
כל שאר הלגים פשוט הלכתי לכיוון התחנה עד שנתקלתי בה.



ניתוח ציר פארק כרמיאל:
אני מכירה את הפארק די טוב, כי גדלתי בכרמיאל, לכן אני מכירה את כל הטריקים והמעברים.







מסקנות:
אין כושר...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה