יום רביעי, 4 בינואר 2017

Beit-Aneva 31.12.16



רושם כללי:
היום השני של אלפות החורף. שוב היה שמשי וחמים. השטח והמפה היו נוחים לי. המצפן והנווטים מסיחי הדעת - פחות נוחים. היום הזה היה יותר גרוע מהקודם. עשיתי שתי טעויות חמורות ובמספר לגים אחרים לקחתי את התחנות מאוד לאט. אפשר להגיד שאני לא מרוצה מעצמי כלל.

ניתוח ציר:
את שתי התחנות הראשונות הלך לי לא רע.
בלג לתחנה 3 גלשתי אחרי איזה נווט וכשמצאתי את עצמי על השביל לפני הצברים חשבתי שאני במקום אחר לגמרי והמשכתי לגלוש. כשהגעתי לצומת, הבנתי שטעיתי איפשהו וניסיתי להתאפס. רצתי על השביל עד לצומת נוספת כדי לוודא שאנ יאכן איפה שאני חושבת שאני. ומשם כבר ניווטתי אל התחנה.
תחנה 4 מגבול שטח פתוח, פינת גדר אבנים ואז התחנה.
בלג ל-5 לקחתי אזימוט כללי, ראיתי מרחוק אנשים ליד הגדר וחשבתי שהם ליד התחנה. כשהגעתי למקום, ראיתי שאין שם צומת של גדרותו לכן המשכתי לאורך הגד עד לצומת.
בלג לתחנה 8 עשיתי טעות אחרי שעברתי את הבדואים. נסחפתי אחרי נווט שרץ במסלול אחר וסטיתי מנתיב ההתקדמות שהיה אמור להביא אותי אל השביל ואז הייתי צריכה לרוץ לאורכו עד לצברים ואל התחנה. לא הבנתי שאני בסביבת התחנה 2. לא ראיתי את התחנה. לקח לי הרבה זמן להבין איפה אני. אני יכולה להגיד שזה הלג הגרוע שלי בתקופה האחרונה.
בלג לתחנה 10 כמעט נסחפתי בשביל, אבל התאפסתי ותיקנתי.
בלג ל-14 היה תכנון לא נכון של הלג. עדיף היה לרוץ על השביל שהוביל צפונה ואז להגיע לסינגל. משם תקיפת התחנה ממש מקרוב. במקום זה יצאתי את השביל ממזרח ותקפתי ולקחתי את התחנה בלי נקודת תקיפה. זה היה מאוד איטי.
בלג ל-12 כמעט טעיתי והלכתי לחפש את התחנה במקום אחר, אבל אחד הנווטים קרא כשהוא ראה את התחנה.
את תחנה 13 לקחתי בלי בעיות, אבל מאוד לאט בגלל קריאה מוקפדת של השטח.
בלג ל-14 תכננתי לצאת לעיקול של השביל, אבל נסחפתי בסבכים ויצאתי דרומית לנקודה הרצוייה. המשכתי לנווט משם. ספרתי שתי גדרות ואז את הבור.
מתחנה 15 הניווט הזה פשוט והכל הלך בקווים ישרים. אציין רק שבלג ל-18 קראתי בקלות את מיקום התחחנה בדרך המפה והתבלבלתי כמו שאר הנווטים שחיפשו את התחנה מתחת למצוק הבלתי עביר. אפשר להגיד שהלג הזה הוא הנחמה היחידה שלי במסלול הזה. כנראה שאני עדיין יכולה לנווט כמו שצריך כשאני רוצה.

מסקנות:
לא לרוץ אחרי נווטים (תחנה 8,5).
לוודא יותר בקפידה באיזה מקו בשביל אני (תחנה 3).
תמיד להיות עם היד על הדופק.
לתכנן את הלג טוב יותר (תחנה 11)




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה