יום שלישי, 10 בינואר 2017

Tzur Yitzhak 06.01.17

רושם כללי:
היום היה שמשי וחמים. אפשר להגיד שאפילו חם. המסלולים כנראה היו בסדר, אבל השטח לא אפשר לראות את זה.
זאת המפה שהולכת להיכנס לרשימה השחורה. כי השטח כ"כ לא נוח לניווט שמצאתי את עצמי סובלת. ידעתי איפה לחפש את התחנות ולאן לרוץ. רק שלרוץ לא יכולתי. המדרון והסלעים והצמחייה. הכל ביחד קבעו את הקצב שלי למאוד איטי. כמובן שיכולתי לרוץ ולהישרט עד דם ולנקוע קרסול על האבנים. אבל למה לי?
יש לי תלונה ממש גדולה בנוגע לתחנה 7. היא הייתה ממש לא עניין. הגישה אליה הייתה ממש מסוכנת ולא נעימה ואני מקווה שהתחנה הזאת הייתה רק במסלול הארוך.

ניתוח ציר:
התחנה ה-1 הייתה פשוטה. ללכת לתוך הואדי, לקרוא עץ בודד ואחריו התחנה.
תחנה 2 לג ארוך, אבל לא ראיתי אופצייה לעשות אותו על השביל. לכן הלכתי דרך השטח. מה שכן, לא שמתי לב שאני נמצאת נמוך מדי. הדבר שהציל אותי זה חוש המרחק. ידעתי שאני בערך באזור של התחנה, ואז ראיתי את השביל בשטח הפתוח על המפה ובשטח וידעתי שאני דרומית לתחנה.
בלג לתחנה 7 הכל היה בסדר על לפנייה של הצינור. נכנסתי לשטח משם כדי לתקוף את התחנה ולא הצלחתי. ראיתי את התחנה ולא הצלחתי לגשת אליה. בזבזתי המון זממן בניסיון למצוא מקום מעבר יציב בסלעים ומתון מבחינת קוצים כדי לסמן אותה.
אל תחנה 8 תקפתי בהשטח הפתוח.
בלג לתחנה 11 החלטתי לרוץ דרך השטחים הפתוחים, כי זה המקום היחיד שהיה אפשר באמת לרוץ בהם.
תחנה 14 יכלה להיות תחנה קשה, אבל נפלתי עליה ממש במקרה.
בלג ל-16 כמובן שלקחתי את השביל כדי לא להסתבך עם היער.
תחנה 17 תקפתי מזוג המצוקים דרומית לה ואז עקפתי את הסבךוראיתי אותה.
תחנה 18 דרך שורת המצוקים. יצאתי אל השטח הפתוח קצת נמוך, אבל לראית את המצוק עם האבן התיקנתי.
עם מיקום של תחנה 19 אני גם לא מסקימה. נכון שהתחנה הייתה במקום. אבל למה להסתיר אותה מאחורי סבך שלא מסומן במפה?
בלג ל-20 הסתבכתי בשבילים וזה גזל ממני זמן. התחלתי בשביל אחד ואז לא צוייר במפה איך הוא הופך לשביל אחר וזה ממש מדכא.
תחנה 22 דרך גדר אבנים.
לתחנה 23 שוב הסתבכתי עם אותו השביל.
תחנה 26 עמדתי ליד התחנה ובהיתי מערבה בחיפושי אחר המצוק שאמור להיות פה, אד שסובבתי את הראש וראיתי את המצוק עם התחנה.
את 27 פספסתי בקצת בגלל סרט סימון אדום שמשך את תשומת ליבי.

מסקנות:
לא לנווט על המפה הזאת יותר.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה