יום שלישי, 12 בדצמבר 2017

Nof HaEmek 01.12.17

רושם כללי:
בד"כ אני מנסה לא לקטר, אבל הפעם זה מקרה מיוחד.
איכות ההדפסה של המפה ממש גרוע. אפילו שבד"כ כשאני רצה ללא ניילון המפה שלי נשארת שלמה, פה זה לא היה המקרה. הצבע ירד מהמפה בכל מקום שקופלה. מזל שהמסלול היה קצר מספיק ולא נזקקתי לחלקים שנמחקו.
המפה עצמה לא הייתה מדוייקת וחלק מהתחנות הונחו במקומות לא נחמדים בכלל שהשטח לא תואם את המפה.
בסנוף טעות שלי הייתה שלא רצתי עם ספייקים. השטח היה חלקלק וכל הזמן פחדתי ליפול ולשבור לעצמי משהו.

ניתוח ציר:
בלג ל-1 אם הייתי יודעת שאתקל בכלבים ואפספס את היציאה, הייתי בוחרת בשביל המערבי יותר. או ברחוב שנגמר במבוי סתום.
בלג ל-2 בחרתי בנתיב יחסית ארוך אבל על שבילים. אולי היה עדיף להתקדם ישר לואדי בקו ישר אל התחנה ואז לתקוף מהפנייה של השביל כפי שעשיתי.
בלג ל-3 היה קצר יותר לחזור אחורה וללתקוף מהצומת. בכל מקרה זאת תחנ קלה ברגע שמבינים שצריך לעלות על המדרון עד שיוצאים מהיער ומשם מערבה.
בלג ל-5 פספסתי את התחנה, כי רצתי עד לעיקול בשביל ואז לא יכולתי לרדת כמו שצריך בגלל הצמחייה הסבוכה שלא מסומנת
בלג ל-7 פספסתי את התחנה כי הייתי גבוהה מדי. לא יכולתי לעבור אותה, כי גבול היער עצר אותי, אבל לא יכולתי למצוא את המצוק הרבה זמן.
בלג לתחנה 8 שוב עליתי גבוה מדי, אבל הסלע דרומתי לתחנה אפשר לי לתקן.
בלג ל-12 עבר במקום שהמפה בו לא מדוייקת, לכן התעכבתי (ולא רק אני) על חיפוש מעבר וירידה אל הואדי. עוד דבר שלא היה נחמד הוא שהסלע שמסומן במפה בכלל לא נראה כמו סלע בשטח. יותר כמו משטח סלעי ומצוק קטן. מילא גנבו את הסלע מהשטח. אבל למה לשים שם תחנה?
בקרבת תחנה 14 הייתה תלולית אפר שלא סומנה.

מסקנות:
הכלבים יכולים להרוס לך את הריכוז אפילו אם הם קטנים.
איכות הדפסת המפה יכולה להרוס לך את המפה. (תמיד לקחת נילון).
מפה לא ברורה למרות שלא כזאת ישנה. מופתה רק בשנה שעברה. המפה הזאת הולכת לרשימה השחורה, כי ממש לא מתחשק לי לרוץ בה שוב.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה